Gdje kupiti

Proizvodi su dostupni u ljekarnama u Hrvatskoj.

Kako vježbanje pomaže spriječiti ili smanjiti grčeve u trbuhu?

Kako vježbanje pomaže spriječiti ili smanjiti grčeve u trbuhu?

Vježbanje se može činiti kao posljednja stvar koju želite učiniti kada imate grčeve u trbuhu, ali to bi zapravo moglo biti lijek! U nastavku su savjeti za vježbe koje mogu pružiti olakšanje.

Kretanje nakon obroka

Jedan od mogućih uzroka grčeva u trbuhu je plin, koji može uzrokovati nadutost i nelagodu. Ako osjetite bolove uzrokovane plinovima ili nadutost nakon obroka, pokušajte lagano prošetati nakon jela. Istraživanja su pokazala da to pomaže bržem kretanju hrane kroz želudac, omogućujući prelazak plinova iz želuca u tanko crijevo, gdje je manja vjerojatnost da će uzrokovati nevolje.¹

Redovita tjelovježba kao lijek za bolove u trbuhu

Redovita tjelovježba kao pomoć pri olakšavanju grčeva u trbuhu. Pokazalo se da povećana tjelesna aktivnost smanjuje grčeve i nelagodu u trbuhu. Pokazalo se da hodanje i vožnja bicikla pomažu u poboljšanju bolova u trbuhu.¹

Joga za grčeve u trbuhu

Postoje neki dokazi da joga može pomoći u smanjenju grčeva u trbuhu. Možda biste mogli eksperimentirati s različitim vrstama joge kako biste vidjeli što vam odgovara.²

Samomasaža za grčeve u trbuhu

Masaža trbušnog područja može pomoći u ublažavanju osjećaja zatezanja, grčeva i nadutosti. Počnite s desne strane trbuha prema dolje (prema kosti vaše zdjelice). Masirajte kružnim pokretima lagano prema desnoj strani dok ne dođete do rebrene kosti. Pomaknite se ravno na lijevu stranu. Spustite se ulijevo do kosti kuka i natrag do pupka 2-3 minute. Masirajte vrhovima prstiju kružnim pokretima. Možete pritisnuti malo dublje prstima. Provedite oko 1 minutu krećući se od desne kosti kuka do desnih rebara zatim 1 minutu preko sredine (nježno), a zatim 1 minutu dolje do lijeve kosti uz zdjelicu do pupka. Ponovite masiranje, uvijek u smjeru kazaljke na satu, 10 minuta.³

REFERENCE:

  1. Hosseini-Asl MK. i sur. The effect of a short-term physical activity after meals on gastrointestinal symptoms in individuals with functional abdominal bloating: a randomized clinical trial. Gastroenterol Hepatol Bed Bench. 2021;14(1):59–66.
  2. Hogstrom S. i sur. Dance and yoga reduced functional abdominal pain in young girls: A randomized controlled trial. Efic. 2022;26(2): 336-348.
  3. https://www.med.umich.edu/1libr/MBCP/AbdominalSelfmassage.pdf pristupljeno 31.01.2024.

Prije upotrebe pažljivo pročitajte uputu o lijeku, a o rizicima i nuspojavama upitajte
svog liječnika ili ljekarnika.

Stranice

Informacije

  • Naziv: STADA d.o.o.
  • Adresa: HERCEGOVAČKA 14
  • Država: HRVATSKA
  • Pošta: 10000 ZAGREB
  • Kontakt:
    • E-mail: hrinfo@stada.com
    • Telefon: +385 1 3764 111
  • OIB: 63608791724
  • Matični broj: 01751344
  • MBS: 080467260
  • Banka:
    • IBAN: HR10 23600001101912527
    • BIC/SWIFT: ZABAHR2X
    • Banka: ZAGREBAČKA BANKA d.d. Zagreb

Kontakt

Datum zadnje izmjene: siječanj 2024.

© 2024 - Sva prava pridržana STADA - Buscopan