Gdje kupiti

Proizvodi su dostupni u ljekarnama u Hrvatskoj.

Kako vježbanje pomaže spriječiti ili smanjiti bolove u trbuhu?

Kako vježbanje pomaže spriječiti ili smanjiti bolove u trbuhu?

Vježbanje se može činiti kao posljednja stvar koju želite učiniti kada imate bolove u trbuhu, ali to bi zapravo moglo biti lijek! U nastavku su savjeti za vježbe koje mogu pružiti olakšanje.

Kretanje nakon obroka

Jedan od mogućih uzroka bolova u trbuhu je plin, koji može uzrokovati nadutost i nelagodu. Ako osjetite bolove uzrokovane plinovima ili nadutost nakon obroka, pokušajte lagano prošetati nakon jela. Istraživanja su pokazala da to pomaže bržem kretanju hrane kroz želudac, omogućujući prelazak plinova iz želuca u tanko crijevo, gdje je manja vjerojatnost da će uzrokovati nevolje.

Redovita tjelovježba kao lijek za bolove u trbuhu

Pokazalo se da povećana tjelesna aktivnost smanjuje bolove i nelagodu u trbuhu. Pokazalo se da hodanje i vožnja bicikla pomažu u poboljšanju bolova u trbuhu.

Joga za bolove u trbuhu

Postoje neki dokazi da joga može pomoći u smanjenju bolova u trbuhu. Možda biste mogli eksperimentirati s različitim vrstama joge kako biste vidjeli što vam odgovara.

Samomasaža za bolove u trbuhu

Masaža trbušnog područja može pomoći u ublažavanju osjećaja zatezanja, grčeva i nadutosti. Evo tehnike nježne masaže koju možete raditi i bez partnera. Lezite na pod ili na krevet s nogama na krevetu i savijenim koljenima. Stavite desni dlan na donju desnu stranu trbuha, a lijevu ruku na njega. Pritisnite prstima obje ruke i pravite male kružne pokrete. Postupno pomičite ruke uz desnu stranu trbuha do struka, preko i ispod rebara i natrag niz trbuh, zatim preko donjeg dijela trbuha natrag do mjesta gdje ste počeli. Ponovite po potrebi.

Prije upotrebe pažljivo pročitajte uputu o lijeku, a o rizicima i nuspojavama upitajte
svog liječnika ili ljekarnika.

Datum zadnje izmjene: lipanj 2022.

© 2022 - Sva prava pridržana STADA - Buscopan